Breadcrumbs


ΚΑΝΟΝΕΣ

ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΑΞΗΣ

 

Πρώτο μας μέλημα στην αρχή της σχολικής χρονιάς είναι να ορίσουμε τους κανόνες αποδεκτής-θετικής συμπεριφοράς των μαθητών μας στην τάξη!

Η ύπαρξη κανόνων κάνει τα παιδιά να αισθάνονται σιγουριά,γιατί καλύπτει την ανάγκη τους για όρια. Αν θέλουμε να λειτουργήσουν οι κανόνες της τάξης, είναι καλύτερα να βγουν από τα ίδια τα παιδιά και τις ανάγκες τους και να αντισταθούμε στον πειρασμό να βάλουμε κανόνες που νομίζουμε ότι χρειάζονται. Βοηθάμε τα παιδιά να καταλάβουν το ?γιατί? πίσω από κάθε κανόνα!

 

Έδωσα στα παιδιά μία χάρτινη καρδιά.

«Σας χαρίζω την καρδιά μου. Δώστε την με προσοχή στον διπλανό σας .» Όταν έκανε τον γύρω και έφτασε πάλι σε μένα την τσαλάκωσα και την άνοιξα ξανά. Τους ρώτησα αν είναι η ίδια καρδιά και τους είπα ότι όταν κάποιος μας πληγώνει έτσι γίνεται η καρδούλα μας!. Γι΄ αυτό πρέπει να προσέχουμε πολύ τι λέμε και τι κάνουμε για μην πληγώνουμε τους άλλους.

ΓΛΩΣΣΑ

Είπαμε την ιστορία με το τεράτακι που δεν ήξερε να φέρεται και κανένας δεν το ήθελε στο σχολείο

Αποφασίσαμε να βγάλουμε κανόνες για την τάξη μας και υποσχεθήκαμε να τους τηρούμε!

ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ- ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ

Τους κανόνες τους ζωγραφίσαμε και φτιάξαμε την πρώτη μας ομαδική εργασία

ΠΑΡΑΜΥΘΙ

Διαβάσαμε το παραμύθι «ο πάνω και ο κάτω» που αναφέρεται στην συνύπαρξη.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: καμιά φορά πρέπει να έρθουν τα πάνω κατω και τα πάνω κάτω για διορθωθούν τα πράγματα!!!!!!!!!!!!!

 

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Παίξαμε με τις έννοιες πάνω και κάτω

 

ΚΑΝΟΝΕΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ

ΓΛΩΣΣΑ

  • Είδαμε εικόνες και συζητήσαμε για τους κανόνες υγιεινής
  • Διαβάζουμε το βιβλίο «τα μικρόβια δεν είναι για να τα μοιραζόμαστε »

 

Φυσικά συνεχίστηκαν όλη την εβδομάδα τα παιχνίδια γνωριμίας:

ΨΥΧΟΚΙΝΗΤΙΚΟΣ

  1. 1.Μισές καρδιές στο πάτωμα. Τα παιδιά χορεύουν ανάμεσά τους ενώ παίζει μουσική. όταν σταματήσει ο καθένας παίρνει από μισό κομμάτι καρδιάς και ψάχνει να βρει το άλλο του μισό. Στη συνέχεια ρωτάω το κάθε ζευγάρι, ?πώς λένε το φίλο σου;? Εάν δεν τον ξέρει τον προτρέπω να ρωτήσει το όνομά του. Το ίδιο κάνω και με τον έτερο του ζευγαριού.
  2. 2.Τα παιδιά κινούνται ελεύθερα με μουσική. Ανά τρία έχουν χαρτάκι ή κορδελάκι στο χέρι με το ίδιο χρώμα. Μόλις σταματά η μουσική προσπαθούν να κάνουν ένα σύμπλεγμα με αγάλματα. Αλλάζουμε τα χαρτάκια ή τις κορδέλες και αλλάζουν οι ομάδες. Ορισμένα παιδιά μπορεί να είναι «φωτογράφοι» των αγαλμάτων

  • Στην αυλή παίξαμε παραδοσιακά παιχνίδια.
  1. 1.Ο Μανώλης

 

  1. 2.Η μικρή Ελένη

 

  1. 3.Το μαντηλάκι

 

 

  • ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ:

 

  1. oΚαδράκι: εδώ είμαι εγώ