Breadcrumbs


ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ !!!!!!!!!!!!

 

Μια καινούρια σχολική χρονιά αρχίζει !!!!!!!!!

 

 

Παρά τα κλάματα του αποχωρισμού κάποιον μικρών μας φίλων τη πρώτη ημέρα, η νέα σχολική χρονιά ξεκίνησε με πολύ κέφι και όρεξη για παιχνίδια.

 

Έτσι αφού μάθαμε την πρωινή μας προσευχή

Πρωινή προσευχή


Το πρωί με την αυγούλα
Χαρούμενο ξυπνώ
Και στέλνω προσευχούλα
Ψηλά στον ουρανό.

Βοήθησε με θεέ μου
Να? μια καλό παιδί
Και πάντα χάριζε μου
Χαρά και προκοπή.

Θεέ μου σαν τα πουλάκια
Χαρούμενο να ζω
Και τ? άλλα τα παιδάκια 
Πολύ να τ? αγαπώ.

 

Παίξαμε πολλά παιχνίδια γνωριμίας καθώς και παιχνίδια για ενεργοποίηση και δέσιμο της ομάδας τόσο στη τάξη όσο και στην αυλή. Ενδεικτικά αναφέρω:

  • Η πλατεία

ο /η παιδαγωγός με απαλή φωνή λέει μια μικρή ιστορία όπως : Βρισκόμαστε τώρα σε μια μεγάλη πλατεία , δεν έχουμε πάει ποτέ σ΄ αυτή την πλατεία, ας την περπατήσουμε και ας την παρατηρήσουμε. Σ΄ αυτή την πλατεία, δεν είμαστε μόνοι, υπάρχουν δίπλα μας και άλλοι θα προσπαθήσουμε να μην πέφτουμε πάνω τους για να μη συγκρουστούμε. Όσο θα ακούμε τη μουσική θα την εξερευνούμε σιωπηλοί όταν όμως η μουσική σταματά θα σταματούμε και εμείς και θα χαιρετούμε όποιον βρίσκεται κοντά μας και θα γνωριζόμαστε. Με ποιους τρόπους μπορούμε να χαιρετηθούμε ; Ας δοκιμάζουμε μερικούς.

  • Το όνομά μου και 1πράγμα που μου αρέσει πάρα πολύ
  • Το μπαλάκι

Κάθονται σε κύκλο. Η νηπιαγωγός κυλά την μπάλα σε κάποιο παιδί και του λέει: «έμενα με λένε (Κόνυ), εσένα πως σε λένε;»

Το παιδί λέει το όνομα του και στη συνέχεια την στέλνει σε άλλο παιδί

 

  • Να κρατήσουν ένα μπαλόνι ώστε να μην πέσει στο πάτωμα
  • Συστήνω τον φίλο μου συστήνω τον εαυτό μου

Την ώρα του φαγητού μάθαμε πώς τρώμε

(τρενάκι- πλένουμε χέρια-προσευχή-στρώνουμε την πετσέτα-μαζεύουμε το τραπέζι)

Προσευχή

Έλα Χριστέ και Παναγιά

και κάθισε κοντά μας

κι ευλόγησε το τραπέζι μας

κι όλα τα φαγητά μας !

Καλέ Χριστέ , καλέ Χριστούλη ,

εσύ που δίνεις τ? αγαθά ,

δώσε νεράκι και φαγάκι

σ? όλου του κόσμου τα παιδιά !

 

 

Στα διαλείμματα παίξαμε πολλά παραδοσιακά παιχνίδια (όπως η γάτα και το ποντίκι , ο λύκος και τα αρνάκια , το μαντηλάκι , ουρίτσες ?)

 

ΓΛΩΣΣΑ

  • Αντιστοιχίσανε το όνομα τους με το συρταράκι τους

 

  • Μάθαμε το αρχικό του ονόματος μας και παίξαμε μ? αυτό

 

  • Δημιουργήσαμε ομάδες με τα αρχικά τους

 

Παιδική Λογοτεχνία

διαβάσαμε ένα μεταφρασμένο παραμύθι Tomthesmallκαι το συζητήσαμε

 

Είδαμε Video

  • Ο Νemo (πρώτη μέρα στο σχολείο)
  • Πώς πηγαίνουν τα παιδιά σ΄ όλο τον κόσμο πρώτη μέρα στο σχολείο

 

Εργασία

Κάνανε την πρώτη τους ζωγραφιά , η οποία μπήκε στον ατομικό φάκελο portfolio  του κάθε παιδιού .

 

 

ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟ

  1. 1.παρουσιάζουμε τον εαυτό μας μέσα από το κουκλοθέατρο με μια κούκλα (όνομα επίθετο, πώς λένε τους γονείς τους, τι τους αρέσει να κάνουν?)

Μουσική

 

Μαθαίνουμε τα τραγούδια:

  • Το Νηπιαγωγείο

 

  • Το πρώτο μου σχολείο το λεν νηπιαγωγείο?

Ζωγράφισαν το τραγούδι