Breadcrumbs


ΦΡΟΥΤΑ

Επισκεφτήκαμε την λαϊκή αγορά και αγοράσαμε φρούτα

Κάναμε  φρουτοδοκιμές: δοκιμάσαμε απ΄ όλα τα φρούτα και έπειτα παίξαμε το παιχνίδι της ΓΕΥΣΗΣ:

 

 

Δοκίμαζαν φρούτα με κλειστά μάτια και έπρεπε να καταλάβουν ποιο φρούτο ήταν και τι χρώμα είχε.

 

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:

·        καθώς καθαρίζαμε τα φρούτα είδαμε το μισό και ? στο μήλο

 

·        πίνακες διπλής εισόδου (φρούτα-χρώματα)

ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ

Από πού παίρνουμε τα:

Μήλα ? μηλιά

Αχλάδια- αχλαδιά

Κεράσια ? κερασιά

Βερίκοκο- βερικοκιά

Βατόμουρο- βατομουριά

Φράουλα- φραουλιά

ΟΜΟΗΧΕΣ ΛΕΞΕΙΣ: μήλα- μίλα, σύκο- σήκω, βάζο- βάζω, αυτή- αυτί??.

ΠΑΡΟΙΜΙΑ: ένα μήλο την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα φύλλα εργασίας ?την διαβάσαμε την γράψαμε

ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ :τύπωμα μήλου

 

ΣΥΖΗΤΗΣΑΜΕ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΘΡΕΠΤΙΚΑ

$11.     Για τις βιταμίνες:  Ομαδοποίηση ανάλογα με τις βιταμίνες

Α : βερίκοκο, ροδάκινο, πεπόνι, φράουλα

Β:μήλα, αχλάδι, σταφύλι

C: εσπεριδοειδή, φράουλα

Φολικό οξύ: πορτοκάλι, λεμόνι

2.     πρέπει καθημερινά η διατροφή μας να περιλαμβάνει τροφές από όλα τα χρώματα π.χ. κάτι κόκκινο τι; (ντομάτα, καρπούζι, μήλο)

ΨΗΦΙΣΑΜΕ το φρούτο που μας αρέσει περισσότερο. Ζωγράφισαν και έγραψαν σε χαρτί ποιο φρούτο τους αρέσει περισσότερο . Μετρήσαμε τους ψήφους και τους συγκεντρώσαμε σε χαρτί Α3.

Νικητής: το ρόδι

                                    

ΨΥΧΟΚΙΝΗΤΙΚΟΣ:

 

Φανταστήκαμε ένα μακρύ ταξίδι στην χώρα των μήλων. Έπρεπε να περάσουμε εμπόδια, να κολυμπήσουμε, να ισορροπήσουμε, να κωπηλατήσουμε ώσπου τελικά να φτάσουμε σε μια παράξενη χώρα . εκει βρήκαμε ένα θησαυρό που όταν τον ανοίξαμε βρήκαμε ?.μήλα!!!

Θέλουν να το δοκιμάσουν , δαγκώνουν ένα μικρό κομμάτι και αμέσως αρχίζουν να γελούν, γελούν δυνατά δε μπορούν να σταματήσουν τα γέλια. Δαγκώνουν ξανά και αρχίζουν να κλαίνε..........

(τα παιδιά  κάθε φορά που κάνουν πως  δαγκώνουν το μήλο ζουν και μια διαφορετική κατάσταση). Στο τέλος με τη τελευταία δαγκωνιά ξαπλώνουν, κλείνουν τα μάτια τους και κοιμούνται ήρεμα, βλέπoυν στο όνειρο τους, όλη την περιπέτεια που έζησαν. Το ταξίδι αυτό μπορεί να τελείωσε αλλά μας περιμένουν χίλια δυό ακόμη μαγικά ταξίδια , γιατί το ταξίδι της φαντασίας δεν τελειώνει ποτέ.

ΤΕΧΝΗ

 Είδαμε και σχολιάσαμε πίνακα του Αρτσιμπόλτο «Φθινόπωρο»

Παρατηρήσαμε πίνακες ζωγραφικής με θέμα τα φρούτα.

 

Τα παιδιά ζωγράφισαν με νερομπογιές  τον πίνακα που τους αρέσει.

  

 

 

 

 

 

ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟ

Ποιο φρούτο είναι καλύτερο;

ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ

-κολλάζ

 

 

ΤΟ ΜΗΛΟ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ:

Είδαμε και σχολιάσαμε τα βίντεο :

Τα μήλα των εσπερίδων

Αδάμ και η Έυα

Τραγούδι

Η μηλιά

Στη μηλιά τη φορτωμένη
η Ρηνούλα ανεβασμένη,
κόβει, κόβει μηλαράκια
με τα δυο της τα χεράκια.

Μπαμ! Και σπάει το κλωνάρι
πέφτει η Ρήνα στο χορτάρι,
τρέχει, τρέχει στη μαμά της
με σκισμένη την ποδιά της.

Αχ! Μαμά μου πως πονάω,
αλλά δεν θα ξαναπάω,
θα ακούσω την καλή σου
τη χρυσή τη συμβουλή σου!