Breadcrumbs


ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ (β΄μέρος)

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Τα πολλά, διαφορετικά φύλλα δώσανε την ευκαιρία για εξάσκηση στα μαθηματικά:

 

 

$1·        Ταξινομήσεις- διακρίσεις ως προς το χρώμα, σχήμα

 

·        Σειριοθέτηση : από το μικρότερο στο μεγαλύτερο

 

 

·        Χώρος: τοποθετήσαμε μικρά και μεγάλα φύλλα πάνω, κάτω στην μέση  ενός δέντρου.

·        Κατανόηση της έννοιας της ποσότητας ,

Π.χ. τόσο-όσο: είναι τα κίτρινα φύλλα τόσα όσα τα κόκκινα;

Η ποσότητα δεν αλλάζει αν δεν προσθέσω ή δεν αφαιρέσω φύλλα.

 

ΓΛΩΣΣΑ

Με τις λέξεις του Φθινοπώρου (κάστανα, φρούτα, αχλάδι κ.τ.λ) παίξαμε πολλά γλωσσικά παιχνίδια.

$1·        Παιχνίδια μνήμης όπου αφαιρούσαμε μια κάρτα και ψάχναμε να βρούμε ποια λείπει?

$1·        Κάνουμε προτάσεις με μία λέξη του φθινοπώρου.

 

$1·        Ψάχνουμε να βρούμε μια λέξη που δεν ταιριάζει?

1.   είτε με βάση το θέμα πχ.

 Ομπρέλα, βροχή, αδιάβροχο? σκίουρος

2.   είτε με βάση τα αρχικά πχ.

Κάστανα, κουκουνάρι?. αδιάβροχο.

 

 ΨΥΧΟΚΙΝΗΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ

Ακούσαμε  το «φθινόπωρο», από τις "4 εποχές" του Αντόνιο Βιβάλντι και το αναπαραστήσαμε ψυχοκινητικά. Π.χ.

  • Είναι φθινόπωρο, είσαστε φύλλα που πέφτετε από τα δέντρα, σιγά-σιγά με το φύσημα του ανέμου
  • Φυσάει δυνατά και ο άνεμος σας κάνει να κινείστε με ταχύτητα έπειτα ο άνεμος σταματά
  • Φανταστείτε ότι είστε σταγόνες της βροχής και πέφτετε σιγά-σιγά από τον ουρανό στη γη
  • Ξέσπασε καταιγίδα και πέφτετε γρήγορα-γρήγορα στη γη
  • Έπιασε ξαφνικά βροχή, προσπαθείτε να σκεπαστείτε όπως όπως, ανοίγετε τις ομπρέλες σας (παίρνουμε ένα χαρτί Α4 και το κρατάμε για ομπρέλα πάνω από το κεφάλι μας.)
  • Πλατσουρίζετε μέσα στη βροχή, στις λακούβες των δρόμων-χοροπηδάμε!

 

Και οι δραστηριότητες συνεχίζονται με τα φθινοπωρινά φρούτα?..