ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΑΞΗΣ
Πρώτο μας μέλημα στην αρχή της σχολικής χρονιάς είναι να ορίσουμε τους κανόνες αποδεκτής-θετικής συμπεριφοράς των μαθητών μας στην τάξη!
Η ύπαρξη κανόνων κάνει τα παιδιά να αισθάνονται σιγουριά,γιατί καλύπτει την ανάγκη τους για όρια. Αν θέλουμε να λειτουργήσουν οι κανόνες της τάξης, είναι καλύτερα να βγουν από τα ίδια τα παιδιά και τις ανάγκες τους και να αντισταθούμε στον πειρασμό να βάλουμε κανόνες που νομίζουμε ότι χρειάζονται. Βοηθάμε τα παιδιά να καταλάβουν το ?γιατί? πίσω από κάθε κανόνα!
Έδωσα στα παιδιά μία χάρτινη καρδιά.
«Σας χαρίζω την καρδιά μου. Δώστε την με προσοχή στον διπλανό σας .» Όταν έκανε τον γύρω και έφτασε πάλι σε μένα την τσαλάκωσα και την άνοιξα ξανά. Τους ρώτησα αν είναι η ίδια καρδιά και τους είπα ότι όταν κάποιος μας πληγώνει έτσι γίνεται η καρδούλα μας!. Γι΄ αυτό πρέπει να προσέχουμε πολύ τι λέμε και τι κάνουμε για μην πληγώνουμε τους άλλους.
ΓΛΩΣΣΑ
Είπαμε την ιστορία με το τεράτακι που δεν ήξερε να φέρεται και κανένας δεν το ήθελε στο σχολείο
Αποφασίσαμε να βγάλουμε κανόνες για την τάξη μας και υποσχεθήκαμε να τους τηρούμε!
ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ- ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Τους κανόνες τους ζωγραφίσαμε και φτιάξαμε την πρώτη μας ομαδική εργασία
ΠΑΡΑΜΥΘΙ
Διαβάσαμε το παραμύθι «ο πάνω και ο κάτω» που αναφέρεται στην συνύπαρξη.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: καμιά φορά πρέπει να έρθουν τα πάνω κατω και τα πάνω κάτω για διορθωθούν τα πράγματα!!!!!!!!!!!!!
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Παίξαμε με τις έννοιες πάνω και κάτω
ΚΑΝΟΝΕΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ
ΓΛΩΣΣΑ
Φυσικά συνεχίστηκαν όλη την εβδομάδα τα παιχνίδια γνωριμίας:
ΨΥΧΟΚΙΝΗΤΙΚΟΣ