ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Τα πολλά, διαφορετικά φύλλα δώσανε την ευκαιρία για εξάσκηση στα μαθηματικά:
$1· Ταξινομήσεις- διακρίσεις ως προς το χρώμα, σχήμα
· Σειριοθέτηση : από το μικρότερο στο μεγαλύτερο
· Χώρος: τοποθετήσαμε μικρά και μεγάλα φύλλα πάνω, κάτω στην μέση ενός δέντρου.
· Κατανόηση της έννοιας της ποσότητας ,
Π.χ. τόσο-όσο: είναι τα κίτρινα φύλλα τόσα όσα τα κόκκινα;
Η ποσότητα δεν αλλάζει αν δεν προσθέσω ή δεν αφαιρέσω φύλλα.
ΓΛΩΣΣΑ
Με τις λέξεις του Φθινοπώρου (κάστανα, φρούτα, αχλάδι κ.τ.λ) παίξαμε πολλά γλωσσικά παιχνίδια.
$1· Παιχνίδια μνήμης όπου αφαιρούσαμε μια κάρτα και ψάχναμε να βρούμε ποια λείπει?
$1· Κάνουμε προτάσεις με μία λέξη του φθινοπώρου.
$1· Ψάχνουμε να βρούμε μια λέξη που δεν ταιριάζει?
1. είτε με βάση το θέμα πχ.
Ομπρέλα, βροχή, αδιάβροχο? σκίουρος
2. είτε με βάση τα αρχικά πχ.
Κάστανα, κουκουνάρι?. αδιάβροχο.
ΨΥΧΟΚΙΝΗΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ
Ακούσαμε το «φθινόπωρο», από τις "4 εποχές" του Αντόνιο Βιβάλντι και το αναπαραστήσαμε ψυχοκινητικά. Π.χ.
Και οι δραστηριότητες συνεχίζονται με τα φθινοπωρινά φρούτα?..