ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ

Κατηγορία: ΜΑΡΤΙΟΣ 2013
Δημοσιεύτηκε στις Τετάρτη, 06 Μαρτίου 2013 20:12
Γράφτηκε από τον/την Super User
Εμφανίσεις: 605

 

Αυτή την εβδομάδα ασχοληθήκαμε με το θέμα της «Κυκλοφοριακής αγωγής»

 

Έναρξη του προγράμματος

Βιωματική μάθηση:

  1. I.Την Δευτέρα οργανώσαμε

περίπατο στην περιοχή γύρω από το σχολείο, ?ε σκοπό την παρατήρηση, την καταγραφή συνθηκών, τη φωτογράφησηπινακίδων, φαναριών, διαβάσεων, δρόμων, πεζοδρομίων

  1. II.Παρατηρήσαμε και φωτογραφίσαμε

όλα τα χαρακτηριστικά της κυκλοφορίας: αυτοκίνητα εν κινήσει, ταχύτητα διέλευσης, σωστά σταθμευμένα αυτοκίνητα, σταθμευμένα αυτοκίνητα που εμποδίζουν την κίνηση, εγκαταλελειμμένα αυτοκίνητα.

 

 

 

 

 

  1. III.Επιστρέφοντας στο σχολείο

ερωτήματα για τα παιδιά
- Σας άρεσε ο περίπατος;

- Τι ?ας δυσκόλεψε;

- Τι το ιδιαίτερο προσέξατε;

- Πώς βαδίζουμε στον δρόμο ?ε ασφάλεια;

- Τι προσέχουμε στο δρόμο;

- Τι κάνουμε όταν θέλουμε να διασχίσουμε το δρόμο;

- Γνωρίζετε τι ?ας λένε οι πινακίδες στο δρόμο;

- Γνωρίζετε. τι ?ας λένε τα φανάρια;

- Ήταν πολλά ή λίγα τα σταθμευμένα αυτοκίνητα; Υπήρχε αρκετός χώρος γι' αυτά;

- Είδατε ποδήλατα στο δρόμο;

 

  1. IV.ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Ερευνήσαμε τον τρόπο μεταφοράς των παιδιών στο σχολείο. Τον καταγράψαμε ?ε τη βοήθεια των
παιδιών
, σε πίνακα διπλής εισόδου. Στην οριζόντια ευθεία βάλαμε τα μέσα μεταφοράς και στην κάθετη τα ονόματα των παιδιών

 

 

 

Ενότητα 1η: «Εγώ ως πεζός»

 

ΦΩΤΕΙΝΟΙ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΣ ? ΤΡΟΧΟΝΟΜΟΙ

 

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

 

Οι πεζοί, είναι οι περισσότερο τρωτοί χρήστες του δρόμου σε

περίπτωση ατυχήματος και δυστυχώς, στη χώρα μας, σχεδόν το 1/4

των νεκρών από τροχαία ατυχήματα είναι πεζοί. Οφείλουμε λοιπόν

να αυξήσουμε την προσοχή μας.

 

Η σωστή συμπεριφορά σας ως πεζός σημαίνει:

 

1. Διασχίζουμε το δρόμο ΠΑΝΤΑ σε διάβαση πεζών.

2. Όταν πλησιάζει αυτ/το το αφήνουμε να περάσει

3.περπατάμε πάντα στο πεζοδρόμιο

4. Όταν κάποιος πεζός αρχίζει να διασχίζει το οδόστρωμα, δεν

πισωγυρίζει..

5.για να περάσουμε το δρόμο:

Α. στεκόμαστε στο πεζοδρόμιο

Β. κοιτάζουμε αριστερά

Γ. κοιτάζουμε δεξιά

Δ. κοιτάζουμε αριστερά

Ε. βεβαιωνόμαστε ότι ο δρόμος είναι καθαρός και περνάμε κάθετα.

 

6. Όταν επιχειρούμε να από περάσουμε σταματημένο λεωφορείο ή

μεγάλο όχημα, οπότε έχουμε μειωμένη ορατότητα, προσέχουμε

περισσότερο..

7.Δεν πρέπει να ξεχνάμε ποτέ ότι και ο πεζός υπόκειται στους κανόνες του Κ.Ο.Κ

 

 

 

ΓΛΩΣΣΑ

.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

 

 

 

 

ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΜΕ ΑΦΙΣΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΩΣΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΩΣ ΠΕΖΟΙ

 

 

Ενότητα 2η: «σήματα κυκλοφορίας»

 

ΓΛΩΣΣΑ

-το σχήμα (δημιουργούμε ομάδες σημάτων με τριγωνικό σχήμα, με στρογγυλό σχήμα, με άλλο σχήμα),

-το χρώμα (δημιουργούμε ομάδες σημάτων με βάση το χρώμα, μπλε, κόκκινο, κίτρινο,
μπλε + άσπρο),

- την πληροφορία που μας δίνουν.

 

 

ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

τα παιδιά ζωγράφισαν ορισμένα σήματα.

 

 

 

Ετοιμάσαμε το βιβλίο των σχημάτων