Breadcrumbs


ΓΙΑΤΙ ΣΥΓΚΡΟΥΟΜΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ

  1. 1.Εισαγωγή

-      Υπάρχουν περιπτώσεις που, ενώ παίζατε με κάποιον φίλο σας, συγκρουστήκατε; Πως αισθανθήκατε;

-      Τι συμβαίνει όταν διαφωνούν 2 άνθρωποι και δεν ακούν ο ένας τον άλλο;

-      Με ποιους τρόπους μπορούμε να λύσουμε μια διαφωνία;

-      Τι σημαίνει συμφιλίωση;

-      Υπάρχουν περιπτώσεις που δεν μπορεί να λυθεί μια διαφωνία; Τι συμβαίνει τότε;

-      Προσπαθήσατε ποτέ να λύσετε μια διαφωνία ; πως με ποιόν τρόπο;

 

2. το μυστικό της χελώνας

Η χελώνα ηρεμία μας εξηγεί το μυστικό της τρόπο να μην θυμώνουμε όταν συγκρουόμαστε μεταξύ μας.

Όταν θυμώνει

-σταματά και μένει ακίνητη

-παίρνει βαθιές αναπνοές

-σκέφτεται: μπορώ να είμαι ήρεμη και να σκεφτώ λύσεις για το πρόβλημα μου.

-όταν ηρεμήσει βγαίνει από το καβούκι της και λύνει το πρόβλημα με ειρηνικό τρόπο

3.ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΦΙΣΑΣ

Μαθησιακή επιδίωξη: τα παιδιάενθαρρύνονται να κατανοήσουν τη σημασία της γραφής ως μέσου επικοινωνίας και ανάπτυξης ιδεών .

Δραστηριότητα: συζητήσαμε με τα παιδιά και ονομάσαμε τρόπους επίλυσης συγκρούσεων. Στην συνέχεια τους προτείναμε να δημιουργήσουνμια αφίσα

Στην αφίσα   συνδυάσαμε το γραπτό λόγο με την εικόνα.

 

 

4. παιχνίδι ρόλων

έπαιξαν τις παρακάτω ιστορίες:

-      Μαλώνω για ένα μπισκότο

-      Το μπαλόνι που το ήθελαν όλοι

 

5. μουσική : οι συγκρούσεις των μουσικών οργάνων

Μαθησιακή ΕΠΙΔΙΩΙΗ: Τα παιδιά ενθαρρύνονται να αυτοσχεδιάζουν και να εκφράζονται μέσα από απλές μουσικές συνθέσεις.

Προτείνουμε στα παιδιά να χωριστούν σε ζευγάρια και τous δίνουμε μουσικά όργανα. Αρχίζει ?ια μουσική συζήτηση-αυτοσχεδιασμός μεταξύ του κάθε ζευγαριού. στην αρχή συζητούν φιλικά, ενώ στην συνέχεια αρχίζουν να διαφωνούν. Υψώνοντας τον τόνο των μουσικών οργάνων, προσπαθώντας να ξεπεράσουν το ένα το άλλο. Μόλις ακουστεί ένα καμπανάκι ηρεμούν και συζητούν το συναισθήματα τους..