Breadcrumbs


ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΣΤΗ ΤΕΧΝΗ

 

ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΣΤΗ ΤΕΧΝΗ

ΣΤΟΧΟΙ:

ΓΕΝΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ:

Να γνωρίσουν τα παιδιά το φθινόπωρο μέσα από έργα μεγάλων

ζωγράφων.

Γλώσσα :

? Να παρατηρούν και να περιγράφουν έναν πίνακα ζωγραφικής καθώς

επίσης να συμμετέχουν σε συζητήσεις και να χρησιμοποιούν στοιχειώδη

επιχειρηματολογία

? Να διηγούνται/ αφηγούνται, να περιγράφουν, να βελτιώνουν και να

εμπλουτίζουν τον προφορικό τους λόγο.

Μαθηματικά

? Να προβούν σε λογικομαθηματικούς συσχετισμούς μέσα από την

δημιουργία πάζλ.

? Να οργανώσουν και να επεκτείνουν τις γνώσεις τους σχετικά με τους

αριθμούς

Δημιουργία κι Έκφραση

? Να γνωρίσουν έργα μεγάλων ζωγράφων.

? Να εκφραστούν δημιουργικά.

  • Να αναγνωρίζουν τα χρώματα στο περιβάλλον και στα έργα τέχνης  

  • Να συνδέουν εμπειρίες και βιώματα με τις μορφές των εικαστικών και να μυηθούν για αυτές

  • Να γνωρίσουν από κοντά ένα ζωγράφο

  • Να δουν τα στάδια δημιουργίας ενός πίνακα ζωγραφικής

  • Να δείχνουν ενδιαφέρον για έργα τέχνης

Φυσικές επιστήμες

ΣΤΟΧΟΣ:

Να παρατηρούν τις αλλαγές στη φύση κάθε εποχή.

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

  • ΓΛΩΣΣΑ:

Παρατηρήσαμε 4 πίνακες ζωγραφικής με θέμα το φθινόπωρο

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Πως περιγράφουν οι ζωγράφοι το φθινόπωρο; Τι χρώματα έχει η φύση το φθινόπωρο και πως την περιγράφουν οι ζωγράφοι; Ποιος πίνακας σας αρέσει πιο πολύ; Γιατί; Σας θυμίζει κάποιος πίνακας ένα μέρος που έχετε πάει; Τι πιστεύετε ότι σκεφτόταν ο ζωγράφος όταν ζωγράφιζε τον πίνακά του;

ΠΑΙΧΝΙΔΙ:

Περιγράφω σε ποίημα ένα πίνακα και τα παιδιά μαντεύουν ποιός είναι

  • ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ :

Αν μπορούσατε να μπείτε σε κάποιο πίνακα ποίος θα ήταν;

Κλείστε τα μάτια και εγώ μαγικά θα σας βάλω μέσα στο πίνακα.

Ανοίξτε τα μάτια : τι είδατε; Τι ακούσατε; Με τι παίξατε;

  • ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

Παίξαμε κινητικά παιχνίδια (π.χ να γίναμε φθινοπωρινά δέντρα που μας έπεφταν τα φύλλα)

  • ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

  • ΠΑΖΛ με τους πίνακες

  • μετρούν τα δέντρα σε πίνακες ζωγραφικής

  • ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ

Ζωγράφισαν ελεύθερα με θέμα το φθινόπωρο

 

 

Την επόμενη μέρα ήρθε στο σχολείο μας ένας "πραγματικός " ζωγράφος.

Αφού μας εξήγησε πως ζωγραφίζει, μας έδειξε τα πινέλα του

μας ζωγράφισε ένα όμορφο φθινοπωρινό τοπίο.

Παράλληλα ζωγράφιζαν και τα παιδία από κάτω, βλέποντας τα χρώματα και τις γραμμές που χρησιμοποιούσε.

Οι δημιουργίες τους ήταν πραγματικά υπέροχες.

Φεύγοντας τον κεράσαμε

 

και τον ευχαριστήσαμε για όσα μυστικά της ζωγραφικής μοιράστηκε μαζί μας